torstai 27. marraskuuta 2008

Keskusteluja

Ennen häitä ...

Nainen: Hei Pena!
Pena: No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan.
Nainen: Haluatko että lähden?
Pena: EN! Mistä ihmeestä sait tuollaista päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin hirvittää!
Nainen: Rakastatko minua?
Pena: No tottahan toki, ja ihan kaikkina vuorokaudenaikoina!
Nainen: Oletko pettänyt minua koskaan?
Pena: EN, todellakaan, en ikinä! Miksi edes kysyt tuollaista?
Nainen: Haluatko suudella minua?
Pena: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!
Nainen: Löisitko minua koskaan?
Pena: Oletko sinä ihan sekaisin? Kyllähän sinä minut tunnet!
Nainen: Voinko luottaa sinuun?
Pena: Kyllä kulta..
Nainen: Rakas...


7 vuotta häiden jälkeen:

Lue teksti alhaalta ylös.

1 kommentti:

Taina Teerialho kirjoitti...

timmous lähetti hyvän keskustelun. sen voi lukea sekä tavalliseen tapaan että myös alhaalta ylöspäin. jes!